misslyckanden redan 06.59

Vaknde 6 imorse eftersom det var tänkt att jag och Malin skulle simma på morgonen typ halv 8, så får jag ett sms av henne precis innan jag ska fara: min mamma skulle inte på jobbet idag så jag är på skolan 8.15-8.30...

så jag är sådär lagomt sur nu... fast det ska jag inte vara. men nu är problemet att jag vet inte vad jag ska göra till typ 9 när jag ska åka till skolan :/

ska nog se ett avsnitt av Jersey Shore som jag har på datorn eller så är jag en duktig tjej och gör spanska läxan och tränar på den(AA) frågan är ju bara. btw, märkte när jag skrev detta inlägg att mitt mellanslag typ bugga så ibland blire men ibland inte... bara irriterande :(

men jag är som sagt inte så teknisk så jag får leva med detta tills det löser sig eller tills någon löser det åt mig :]

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0