nu börjar skolan på allvar

vet att jag borde sova nu... men jag satt och höll på med hemsidan för mina fotografier. ska snart ut och ta ett gäng bilder. saknar bara modeller! vill ha några par bilder oxå, som tur är så börjar det blir förhållanden mellan alla helt plötsligt att man känner sig lite utanför :( men det lär vara enkelt att hitta några som har lust att stå modeller för inte allt för långt tid ;p lägger ut adressen då jag börjar få ordning på allt :)



suttit och sammanfattat 4 A4 till 2. är grymt stolt över mig själv... nu ska jag bara sitta och plugga in allt till om 13 timmar. har debatt om detta på samhälls idag. Men nu måste jag sova så jag ens orkar kliva upp idag. har försovit mig ett tag varje morgon nu och tack vare att Linny har smsat mig så har jag vaknat<3 tack Linny (AA) men denna gång ska jag gå ur sängen direkt då klockan ringer!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0