of to Holmsund

Idag så vare som sagt SO-dagen + fridkvård och spanska. det var ändå helt okej, kommer dock lessna ganska mycket om någon månad. men det funkar för tillfället. nu ska jag byta om och göra mig klar för träning som börjar om 1 timme. Pappa hämtar mig om 20 minuter så (AA)

Gick som sagt på stan idag och köpte jeanstightsen<3 de är assköna!!! men fick även med mig lite annat hem oxå ;p

Jeansen från Bikbok 399:-

Spets tröja från h&m 149:-

Bomulls tights med läder 99:- tjänade 100:- extra från mamma. det går till fika imorrn med Malin<3

Imorrn blire som sagt 5 timmars hålet, tror jag ska på IKSU och träna lite. får höra med några imorrn hur de ska göra men tränings kläderna är nerpackade. Annars blire väl stan som vanligt...

men nu måste jag byta om<3

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0