OMG!!!

Du ska i samband med webbansökan på www.musikhogskolorna.se, SENAST DEN 15 JANUARI, lämna in arbetsprov och presentation på www.kmh.se/mmpresentation.

ARBETSPROV
- Tre ljudfiler där du presenterar egna kompositioner/arrangemang/remixer.
- Redovisning av produktionsdata: Kompositör, eventuell textförfattare, arrangör, inspelningstekniker, mixningstekniker,
medverkande musiker/sångare på respektive instrument.
- En kortfattad beskrivning av arbetsprocess och arbetsverktyg.

PRESENTATION (max 700 ord)
- En utförlig beskrivning av dig själv (vem du är, musikalisk bakgrund, musikaliska intresseområden, utbildningar m.m.) och beskrivning av varför du söker utbildningen.
- Din vision om hur du vill arbeta med musik och media i framtiden, samt en kort beskrivning av eventuella arbetslivserfarenheter.

Bedömning
Poängskala: 0-25 p. 15 p. krävs för godkänt prov.

Detta ska jag göra mig redo för efter gymnasiet!! jag ska fan komma in så det är bara att satsa. måste ju börja förbereda mig redan nu så :)

nu har jag iaf tränat och duschat så jag skulle kunna somna när som helst men det kändes jobbigt att bädda upp sängen (AA)

aja, ska sitta inne på msn ett tag till sedan blire nog att sova

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0