only problems with solutions :D

Konstigt att jag lyssnar på Natteravn (AA) hur som helst, idag så var det en vanlig dag på skolan med mycket skratt (AA) inte så mkt gjort på matten, spanskan eller Samhälls lektionen XD heh, det går inte så bra att arbeta när man sitter bredvid Linnea :] tihihi, Grattis Sara btw... hahahhahah, orkar inte förklara men det kan bli stora missförstånd om man inte använder korrekt svenska säger jag bara ;p hahah, ojoj. ne men det hände en annan sak idag oxå. Linnea visste inte hur hon skulle köra då hon skulle hem så hon åkte efter mig. men lämnade mig strax innan man svänger till Gamlia så dog min moppe :( så jag fick dra den vid sida av vägen tills jag kunde dra den nedför en kulle så jag hamnade vid Östra typ. hemskt Pinsamt kan jag säga (AA)

Märkte nu oxå att någon tydligen har loggat in på mitt IKSU kort och bokat nån bana som jag inte visste om så jag hann ju aldrig avboka den så mitt kort är spärrat. så jag kan inte boka över internet... :( buhu. ska till IKSU imorrn och lösa upp detta.

Imorrn så ska jag iaf gymma med Emma. vet inte om det blir några andra oxå, men vi får väl se imorrn ;p

Nu dampar min dator så jag kan inte skriva åäö eller göra tecken: !#¤%&/()=? på msn :( buhu, måste lösa detta problem nu alltså

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0