sjukt less på stan...

Dryg dag idag med 5 timmarshålet. det kommer sluta med att jag åker hem och sover om det inte blir IKSU vill säga. Idag blev det iaf stan och det var så himla drygt... köpte iaf en halsduk<3 som jag har letat efter länge!!


99:- från gina tricot

Lämnade tbx spetströjan för att det var hål uppe vid axeln och när vi var på stan så gick jag för att byta men då fanns inte min storlek inne... :( men jag får väl köpa en senare ;p hehe, man överlever faktiskt

men nu ska jag lösa problemen med klassfesten... vet att det låter töntigt men det kommer bli asnajs jue!

men nu vill jag hinna se ett avsnitt av heroes innan jag ska äta och dra med Sandra och alla till stan. Är sjukt less på det nu men jag har som inget val. vill inte precis sitta ensam hemma och se film hela kvällen så... (AA)

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0