skillsen alltså :]

Har suttit och ritat en mycket vacker tidslinje till historian idag. kom inte så långt på skrivandet men vafan det kommer en dag imorgon oxå. är ganska trött efter träningen så jag pallar verkligen inte. det är även mycket roligare att små bråka med folk över msn :] btw, stukade handleden på träningen ikväll. de va fan inte skönt. kommer inte kunna anteckna något imorrn med penna och papper. tror det blir att ta med dator imorrn och skriva på den ist. för att hålla i en penna går inte så bra just nu (AA)

hihi, idag hade vi AFRO på friskvården. Kunde inte va med på allt eftersom min rygg svek mig i slutet, men det var kul så länge det varade iaf ;D

nu ska jag sitta inne på msn ett tag till sedan tror jag att det blir att sova (AA) ska stänga av datorn vid 1, eller ska iaf försöka göra det ;)

//Sandra


Kommentarer
:)

byt stil på texten! fett jobbigt att läsa!

2010-09-22 @ 08:03:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0