GRATTIS mamma<3

Ska fira mamma idag! tror det är 44 hon fyllde (AA) hon fyllde år i torsdags men vi ska som sagt fira henne idag :) har typ inte ens sagt grattis till henne men eftersom jag vet att hon har koll på min blogg så tänkte jag göra ett inlägg med en massa grattis och sånt ;p att jag är snäll ;D

Ja, må hon leva!
ja, må hon leva!
ja, må hon leva uti hundrade år!
javisst ska hon leva!
javisst ska hon leva!
javisst ska hon leva uti hundrade år!
och när hon har levat!
och när hon har levat!
och när hon har levat uti hundrade år!
ja, då ska hon firas!
ja, då ska hon firas!
ja, då ska hon firas med tårta och glass!



det blev lite hopp i texten vet inte ens om det är rätt (AA) fick hjärnstop ;p men det får duga!

Vill iaf säga ett STORT GRATTIS!!! till min mamma Susanne<3 Jag älskar dig sjukt mycket och vet inte vad jag skulle göra utan dig<3

så nu ska jag vara en duktig dotter och städa undan i mitt rum efter att jag ätit klart :)

// Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0