I'm sorry, but I don't know why..

har suttit och tänkt på festivalsommaren som jag skulle ha... vill verkligen på Peace&Love, men det blir nog inte så. ska satsa på den nästa år ist tror jag, men i år blire iaf Trästocks & Piteå Dansar Och Ler :D måste ju börja någonstans och arbete sig uppåt, även om det har sitt pris. Men jag har ju mina resor i maj så jag får anpassa mig efter ekonomin;)
.
På tal om ekonomi så funderar jag på att försämra min lite yttligare genom att köpa dess skor från SthlmDG:
fast i beige, som självklart inte finns på bilden. men att de ser underbara ut? ska testa dem i veckan, de går faktiskt bara på 500:- om det inte blir dessa så blire nog några lite mer "sommar" än dessa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0