en tatuering till vintern?

Sitter just nu och kollar på bilder för att sätta ihop min framtida tatuering. Mamma har väl gått med på det nu om jag betalar själv vill säga. Så det blir att snåla med pengarna och göra det till vintern kanske?:D är iaf galet taggad och ska försöka göra något vettigt och jag har en grundtanke iaf.
En fotlänk med den där sortens kedja

Ett kors ska såklart vara med så hade tänkt något liknande fast inte alla detaljer men ni fattar principen

Ett gammeldags hänglås som den där

Ett ankare var ju som ett måste, enkelt och elegant:)
.
Sedan ett hjärta vill jag oxå ha med. Sedan går det ju att lägga till en berlock när man går igenom något i livet:) Mamma tyckte att min idé iaf lät fin så det ska nog gå bra. Har tagit visit kort hos en kille i Brån så det är nära pappa om det inte blir i stan nånstans. Men det är ju inte nu jag ska göra den så det finns tid att höra efter om priser och sådant:)
.
Nu ska jag tömma diskmaskinen och sedan försöka göra mig någon middag. Jag är fortfarande lite mätt efter den sena och stora lunchen som jag och mamma åt på Nolia men gud så gott det var alltså (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0