Form the land down under

Sitter i vardagsrummet och kollar ut genom de stora fönstren och fäller en tår för det regn som snart kommer börja falla över oss. Men vi får hoppas att regnet undviker oss i Göteborg imorrn, men man kan ju endast hoppas och tröst shopping har jag inte något emot. Kanske blir Göteborg på måndag och nu när min resa blev förlängd från måndag kväll till tisdag kväll...
.
hahah, älskar små poetiska stunder jag nyss hade i denna lilla text xD hihi, men så är läget just nu.. blir en chill dag inne om Anna inte hittar sig några mjukisbyxor eftersom det glömde hon såklart för en 4 dagar campingtur genom Norge och sedan 1 vecka i Eggby... mjukisbyxor kändes nästan som ett måste då, men vi ser ju alla olika på allt:)
.
Nu ska jag föra över bilder från kameran som jag tog igår och redigera dem:) då har jag iaf något att göra under dagen. nån bild kommer kanske ut ikv, men förvarnar att det bara blev bilder på klädnypor och mig själv i stort sätt.. men det var i väntan på skjutsen in till Skövde för att hämta upp Anna. Ha det så bra, pusspuss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0