Hg;Kvicksilver... Fe;Järn... Ne;Neon... att jag orkar

Mamma har suttit och förhört mig på de ämnes beteckningar vi har till läxa att kunna imorrn på NK:n.. gjorde en tävling av det och då var man ju bara taggad på att vinna så nu sitter de utan till;) nu gäller det bara att få klart samhälls så är man i stor sätt klar för veckan. tror inte det kommer bli så mkt mer läxa när vi ska dra igång med genomgångar och nya områden.
Pimpade min naglar oxå då jag blev less på förkortningarna
.
Har fått ett "armband" som typ ska hitta en balans i kroppen som gör att man blir piggare, håller sig friskare, bättre balans, orkar mer o.s.v. så nu är det upp till bevis om den har gett någon påverkan efter en vecka:) Men nu ska jag skriva klart samhälls så jag får sova nångång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0