I can't make up my mind

det är typ 4e gången jag loggar in på bloggen idag och har fortfarande ingen aning om vad jag ska skriva. dagen består av plugg och gitarr så det finns inte så mkt att säga om mitt liv just nu...
.
Eller ju en grej!! morfar köpte en ny badtunna idag med kamin och allt så vi kan bada nästa helg!! :D nu blev jag lycklig som bara den:) tyvärr inga bubblor men man överlever nog utan dem. Nu ska jag tömma diskmaskinen och sedan börja med maten så mamma hinner äta innan hon ska till tvättstugan.
.
juste, har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig. brorsan förslog något lite finare än vardags men inte asseriöst men pappa drog lite mer åt de jätteseriösa hållet... klänning, platta skor, finare sminkning och ha gjort något med håret kanske..? aja, vi får helt enkelt se. ska gå igenom garderoben och välja ikv så ni får se bilder på outfiten redan ikv och en bild på allt imorrn:) pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0