Ingen kan nå mig för jag har nått toppen!

Gårdagen var riktigt trevlig med folk i Sörfors, grillning? nja, kom inte till den delen precis (a) men det var kul att ha Linny över för natten och det fina samtalet med Åkre kan disskuteras. Har nu varit och lämnat av Linny, pantat all pant som pappa hade som jag fick!!! 220kr, thank you!!<3 sedan tog vi en omväg hem så jag fick övningsköra lite extra när det inte blivit på mkt nu under lovet.
Våran natt<3
.
Ska packa ihop extra sängen snart och sedan vänta på att brorsan ska komma så man får sig nån middag! Sedan blire att dra sig till mamma och kanske en promenad eller joggintur om man har tur;) pusspuss!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0