My feet hurt.. a lot

Ännu en dag i Göteborg är nu slut. Men har fått med mig en hel del trevliga saker hem!!:D dock är pengar inget av de.. shoppade kanske lite för mkt, men när man är i Göteborg så måste man ju ta vara på stunderna. blir att klara sig på 400 tills man får lönen i slutet av Augusti, vilket kan bli svårt när Linnea vill dra med mig till Övik nån dag... vi får lösa det på nått sätt iaf.
.
När jag kommer hem så lägger jag väl ut en del bilder på det jag shoppat och någon rolig sådär:)
.
Idag köpte jag bara vettiga saker kan jag ärligt säga! Jeans, byxor, en hatt och en jacka:D Lördagens inköp kanske inte precis var i samma stil.. typ tröjor, kavaj, skor och smycken (a)
.
Nu ska jag va social med mina medmänniskor här i skogs/landsbygden;) puss!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0