never give up on what feels right

Det blir ingen träffa med jobbet imorrn så kan spendera dagen och sista minuten plugga inför provet på fredag. Sedan måste jag välja kläder och packa för helgen oxå. känns bra att komma till skolan i fin klänning och högklackat, men vad ska jag göra när jag inte kommer hinna byta om till firandet av farmor och farfars 60års bröllopsdag!!! galet fint det kommer vara iaf:) ska ta med kameran och försöka ta några riktigt fina kort på det fina paret.
.
Nu ska jag läsa 5 sidor till provet och sedan se nån film och koja så man orkar plugga imorrn oxå... eller oxå var kanske fel ordval när det inte blev allt för mkt pluggande idag, men jag läste iaf några sidor:] pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0