one step forward and two steps back

Nu är 3 finar flickor fixade för fredag-lördag i min stuga nästa helg!! det enda som saknas nu är en ny badtunna och mat... men det är ju ändå typ 2 veckor kvar så det hinner nog fixas:)
.
Nu ska se ett avsnitt av O.C sedan sova och göra mig utvilad för att tråkigt nog plugga till provet som ska skrivas på fredag.. känns inte kul men har skjutit upp det ett tag nu så det måste göras. speciellt när vi har en kväll med jobbet på torsdag så jag har inte så mkt tid på mig...:/ aja, godnatt!!:D


Kommentarer
Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Kikar in o önskar dig en fin kväll :)

2011-08-16 @ 20:14:43
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0