Skulle ta en chill dag.. blev inte riktigt så va?

Min lugna dag blev on the road från 3 till nu ungefär. Började med en snabb shoppingtur i Skövde där det inhandlades:
(bild kommer)
10cm höga klackar för 399:- 49:- !!
(bild kommer)
Klänningen jag kollat på hemma i Umeå på stan dagarna innan jag åkte för 149:- hittade jag på halva reapriset för 25:- !! kände lyckan när jag inte hade köpt den hemma.
(bild kommer)
Tunn långärmad tröja från Only 159:-
Älskar den rost röda färgen så sjukt mkt<3
(bild kommer)
Mörkblått linne med dragkedje-detalj över bröstet:) 200:-
.
Inhandlande även nu ny ögonbryns penna:)
.
Resan drog vi oss till Hjo där vi käkade middag på Frestelsen, vilket blev röding för mig och några till. Riktigt gott! Jag rekommenderar med fullt hjärta, jag tycker inte fisk är gott (förutom lax) och jag tyckte detta var riktigt gott så:) Sedan efterrätt då jag tog den sista Cream Bruléen (eller hur det stavas) med rabarber i, riktigt mumsigt det oxå! Maten följdes av en tur för att kolla in lite Bufflar (buffalos som jag vill säga) och sedan körde genom Tidaholm (om jag minns rätt) och sedan hem till lilla Eggby igen:) internet är så segt så bilder kommer inte gå så bra när vi är ute i skogen. kanske om jag orkar ta med mig datorn om vi åker in till Skövde eller Skara men annars får ni vänta tills onsdag/torsdag så:)
.
Har nyss dsuchat efter ett kvälls dopp i sjön. Imorrn blire Göteborg så det blir en tidig morgon för att ta tåget in från skövde. Ska kolla tåg tiderna nu. Pussar från Skara<3


Kommentarer
eym

söt blogg! just nu har vi frågestund, fråga något du med! gillar du våran blogg? fortsätt gärna följa den! :)



http://eym.blogg.se/2011/august/f-r-a-g-e-s-t-u-n.html#comment

2011-08-06 @ 18:21:44
URL: http://eym.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0