What if our love is lost behind words we can never find?

Nu är det bara handduk och duschgrejor som ska packas och sedan ska lite smink på. Hinner nog käka frukost idag... min underbara hallon smoothie :] det enda som går ner för mig på morgon. Ska vara på skolan lite tidigare för att skriva ut lite papper till musiken och kanske (beror på när jag e på skolan) lämna väska på IKSU innan, så man slipper släpa på den upp på 4an och sedan ner igen för att löpa till friskvården.. vi ska nämligen ha AQUA så jag har på mig bikinin nu på morgon så smart som jag! :)
.
Insåg nyss att jag tränar varje vardag :]
måndag: friskvård, idrott och träning
tisdag: egen träning på hålet, träning
Onsdag: Friskvård
Torsdag: träning
Fredag: egen träning på hålet
Ser lovade ut va?;)
.
Men nu ska jag skynda iväg så jag hinner springa ner på IKSU och låsa in väskan:) Låten jag slutligen bestämde mig för var Daughtry – What About Now :) hade glömt bort den låten och kom inte på den utav nån konstig anledning. om jag är bland de första så kan de bli lite svårt för att jag inte hunnit lär in den på gitarr (a) kunde den ju förut så det blir inte allt för svårt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0