25 things that is me and nothing else

Juste!! hade tänkt börja med en sån där ett inlägg om dagen om en viss grej. Men nu när det är jul och jag inte kommer ha internet varje dag om jag är hos farmor och farfar t.ex. så passar det väl lagomt att börja dagarna innan eller efter nyår??
.
Detta ska bli besvarat iaf:

1 - En bild som gör mig glad.
2 - Tre saker som jag alltid har med mig.
3 - Tio sanningar om mig.
4 - En VÄLDIGT gammal bild på dig.
5 - Två webbsidor som jag ofta är inne på.
6 - En blogg jag läser varje dag.
7 - Någon jag saknar.
8 - Två saker jag längtar efter.
9 - Två bilder från ett minne 2011.
10 - Två saker jag inte skulle klara mig utan.
11 - En bild som är från när jag var liten.
12 - 10 saker som ni kanske inte visste om mig
13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen.
14 - Din profilbild på facebook.
15 - En bild som är över ett år gammal.
16 - En bild på dig själv som du är nöjd med.
17 - En bild som inte är tagen i staden jag bor.
18- En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.
19 - En sång som får mig att må bra.
20 – En sång som får mig att gråta.
21- En bild på mig och en kompis.
22 - Någonting som jag vill göra just NU.
23 - Någonting jag saknar väldigt mycket.
24 – En bild på mig och ett syskon.
25 - En bild på mig och min närmaste vän


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0