christmas is here and I'm lost

firar julafton idag och imorrn så GODJUL på er alla!:) vet dock inte vad jag ska ha på mig för något. Måste göra mig klar nu för jag ska på linskoll 12.15 och efter det så far jag dirket till mormor och morfar och är där hela dagen. måste packa för några dagar hos farmor och farfar med en massa skoterkörning. åker dit inatt efter bingolotto så det blir nattkörning, tur att det inte är jag som kör iaf:) Ne, men de blir som sagt bingolottos uppesittarkväll för mig ikv efter julklappsöppningen och gomiddagen!! vill bara att lammet ska bli bra så mamma kan sluta säga att de är äckligt;) hehe, men nu måste jag sminka mig och gå igenom hela min garderob för att hitta något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0