I am the pain with every word you say

har käkat lunch och föröver filmerna från esteten till datorn. Nu ska jag bara packa så man har gjort bort det och slipper gå omkring och leta inatt när man hämtar dem. Tror jag ska rensa bort det värsta oxå så man slipper ta allt när man ska fira födelsedagen men de bästa<3 Har iaf haft en galet skön dag ändå! stängd inspelningsplats till esteten så det blev inget och behövde inte vara på svenskan så min första riktiga lektion är 14.50 och är musik (vilket betyder ännu mer julsång!!!) Sedan kyrkan för lite julmys och sång:)
Det är julkänslan jag är villig att dela med mig av;)


Kommentarer
MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-09 @ 18:36:06
URL: http://missalicia.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0