I don't believe that this is real

Haft en riktig lektion idag mellan 14.50 och 16.00 annars har jag suttit i köket och pluggat.. så roligt är mitt liv på en fredag. Nu ska jag ta paus i pluggandet och städa klart de sista i mitt rum, sedan blir det att mysa med lite grönsaker och dipp framför en bra film eller fortsätta se några av mina oändliga serier;) men ska tömma lite från skåpen först och sedan slänga mig ner i soffan och andas in lugnet för en stund innan man inser att man måste sova för att man ska upp hyfsat tidigt imorron för att göra iordning lunchen hos pappa innan släkten kommer och ska fira lilla mig:)
.
Sedan blire att skynda hem för att hinna göra sig iordning för kvällens roligheter med en del av de bästa! :D
.
Sedan plugga på söndag för prov på måndag och tisdag... hah, en paus i hevetet om man säger så:) Sedan är det äntligen ett välförtjänt lov fyllt med skoter, nyårs firande och ännu mer plugg.. så går det då datorn kraschar i slutet av 1an då man hade ett x antal uppgifter att lämna in men aldrig han:( men men, bättre att göra bort dem nu så man slipper sitta med dem i slutet av 3an så


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0