I'll be there when the world turnes on you

Slutar om en halvtimma... och då blir det att plugga till svenska provet imorron och sedan skoterkurs till 9 så det är fullt upp tills man är död hemma i sängen. Har ju en massiv träningsverk efter IKSU igår, totalt 30min löpning och sedan tränade jag mage, bröst, rygg och axlar... kan knapt lyfta armarna över axelhöjd, gör ont att skratta, nysa och hosta... de 2 sista gör jag ofta oxå:( bära grejer är oxå jobbigt och har insett att jag har lite smärta i vaderna oxå! men tränignsverk är bra för det betyder att det har tagit något så man inte tränade i onödan. Har lust att baka något idag, men när ska man finna tid till de må tro:/ aja, annars så finns det ju fler dagar;) ska börja planera inför mitt födelsedagsfirande med släkten snart oxå, då blir det bakning för mig!!! HallonChokladTårtan som var så älskad, självklart måste jag göra den annars vet man ju aldrig vad som bakas;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0