Nothing is gonna change the way I feel about you

Jag som trodde jag skulle hålla mig hyfsat frisk tills efter jullovet men idag så for jag hem från skolan med huvudvärk och ont i magen med illa mående. Eftersom jag varit sjuk så mkt tidigare har jag gått igenom alla mina älskade drama serier, så jag tänkte dra igång en gammal jag såg när jag fortfarande på i huset så innan jag gick i 5an antar jag. Minns att jag inte fick se det för att det var läskigt men jag satt alltid i trappen och såg det ändå. Den är bra i början men den spårar ur så sjukt mycket efter ett tag. För er som inte har någon kolla så säger jag LOST! grym serie iaf, tror dock att jag ska ta en alvedon (om jag kan hitta nån), dricka lite vatten och försöka sova. Det enda sättet att slippa värken och vakna upp till en ny dag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0