So much has changed and I'm not the same

Julafton började med jullunch följt av skoter med brorsan och kusinerna!! kändes skönt att sitta där och känna "lukten" av snön eller vad man nu ska säga, det var galet skönt iaf. Då väntar man bara på samtalet så man får förarbeviset nån gång oxå så man kan dra med tjejerna på en skön helg efter nyår fylld med skoter, badtunna och bastu!! skönt att komma bort dagarna innan skolan börjar som ett avslut på lovet eller nått sånt:) Hur som helst Efter skoterturen blev det att göra sig klar för kalle och sedan middagen. Känns hemskt att säga att jag inte haft någon julkänsla alls i år.. året har bara gått så snabbt att det är svårt att fatta att om ett halv år har man 1 år kvar till stundenten och allt sånt!
Galet blond man var för bara några månader sedan!!
.
Kan säga att jag fick en massa grejer faktiskt, massa presentkort, Onepiece, nyårsklänningen jag kollat ut på monki, smink från makeupstore (snäll brorsa har man iaf!), NewYork skyline tavla, HDMI kablar till datorn, perfym och lotion, pengar, sängkläder, visp som skummar mjölk, linser till 6 månader och 2000:-. Sjukt mkt mer än vad man behövt men har man varit snäll så har man!;)
.
Nu ska jag hitta USB kabeln till mobilen och sedan sova så man orkar med morgondagen på stan imorrn med Malin. Har ett X-antal folkmassor att tränga sig igenom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0