This was not an accident and you know it

Som sagt en översvämmad facebook för dagen.
som sagt 99+13 och fler lär väl komma... det är som kul men så jobbigt på samma gång(A)
.
Snart är det middag med brorsan och Rebecca på besök, antar att det blir så då det är sista tiden innan lönen kommer in på kontot;) ne, men det är trevligt med lite besök. Sedan blir det snabbplugg innan det är sista träningen innan juluppehållet, ska inte vara med men kände som att sista kanske kan vara vettig att gå på. Sedan blir det hem och plugga natten ut för samhällsprovet imorrn och efter det ska jag skicka ut min vänner på filmning till musikvideon medans jag repar med musikkursen inför avslutningen på onsdag. Onsdags kvällen spenderas med en massa trevligt folk för att "fira" lovet, blir en lugn kväll för mig med tanke på helgens bravader. Men ska iaf ut och vara med underbart folk:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0