To much, To fast, To good to be true

Efter en fullstpäckad dag är jag hemma hos mamma och har fått andas ut lite:) Uppkörningen gick på 5 min! haha, så blir det när det är galet kallt och blåsigt ute. Sedan skyndade jag mig att packa och drog sedan på IKSU med Malin och gymmade. Sedan vandrade vi till Ålidhem där köpte vi middag på ICA, fick springa till bussen i sista sekund så jag skulle hinna till studifrämjandet i tid för provet. Det visade sig att vi gick igenom alla möjliga frågor som skulle kunna komma på det riktigt provet i 1 timme innan vi började på riktigt. Känner mig stolt nog att säga att jag vat den enda i gruppen som sprikade provet!! hah, han som höll i proven gick igenom felen med de som gjort dem och när man inte blev uppropad kändes det lättande!! Blir att dra iväg med pappa och kolla in lederna ordentligt innan jag drar med några av tjejerna till farmor och farfar för trevligheter!
Morgondagen består av att lämna igen klänningen som jag glömde lämna igen igår + några kablar som ska bytas. Kanske man hitta något trevligt att byta till för 400:- på Monki;) Sedan blir det att gymma igen med Malin men imorrn lyxar vi till det med några längder i bassängen och en avslappnande stund med bubblor!!;) haha, alltså en jacuzzi för er som itne hänger med.
.
Juste!! har precis sett Abduction!!!! galet bra film, trodde inte att den skulle vara så bra som den va. Dock fick den inte precis det klassiska slutet jag hade velat haft men om man är duktig nog skulle man kunna få fram en grym uppföljare! Inte för att tala om hur snygg Taylor och sånt men.. måste bara få påpeka att han utan tröja inte är något man skulle säga nej till precis(a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0