What do you do when reality fails you??

Avverkat en timme med lite julmusik och lite alternativ musik... tolka det som ni vill. Sedan blev det en timme på IKSU med friskvården och jobbade på styrke-/konditions passen som ska redovisas efter lovet. Funderar på om man ska jobba sten hårt under lovet och byta till ett yoga pass;) hah, frågan är ju vad lärare tycker om de valet(A) hah, nej det blir nog att stanna med samma som jag planerat till nu. Måste bara träna upp mig så man orkar hela låten själv(A)
.
fick nyss reda på att jag inte har någon Engelska så jag har haft hål från 11 till 14.50. mår inte så bra heller så frågan är om man kanske ska fara hem, sova en timme och sedan plugga jävel resten av dagen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0