I don't have a choice, I'm out of time

Sjukhuset idag för fler tester... Uteslutit astma för sista gången, dock kvarstår ansträngningsastma. Men nu har de tagit tester för exakt allt, de mest ovanliga sakerna oxå!! De kommer troligtvis boka in en lungröntgen efter nyår oxå! :O den föväntade jag mig inte iaf, men det kanske är bra det:) Så det var resultatet efter 2 timmar på sjukhuset. Inget ställe jag gillar precis, men men.
.
Sedan var det att köra till Ersboda för att handla inför helgen. Massa mat och bakgrejer så man är redo för en dag full med fixning av min exlusiva HallonChokladTårta!!!
Botten men hallon mellan - Check!
Glasyren som ska på den imorrn - Check!
Imorrn ska den dekoreras och göras klar för Lördags"morgon". Typ vid 12 vilket är morgon för mig på helger. Efter firandet med släkten är det dags att skynda hem för att göra redo middag med de bästa och sedan leva livet för en kväll bara för att man har 1 år kvar till frihet! ;) Tyvärr blev vi av med lokalen.. men vad ska man göra lixom?
.
Nu är det plugg dags igen... kanske borde käka middag först..? eller så tar man en macka innan man går och lägger sig och säger som att det är en perfekt ersättning :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0