Happy:DFace-.-

nu är jag hemma från handledarkursen för övningskörning :D känns ganska skönt att man snart får sätta sig bakom ratten inom kort, men även läskigt! hur fan ska jag klara av detta alltså?! XD hah, kommer ju få motorstop hela tiden + kommer inte våga trycka ner gasen ju (AA) hehe, låter som en fegis men i detta tillfälle är det tyvärr lite så.
fin bild I know!
.
Träffade Anette på kursen oxå, det var så länge sedan man träffade henne så det var ju trevligt :) en mindre trevlig sak är att Frankrike resan är flyttat till 28/5-7/6 (insåg nyss att resan blir 10 dagar ist för 8 som det var tänkt först) men nu är det ju så att jag skulle till Turkiet den 1/6 så då måste vi fixa om den resa så att vi åker på kvällen den 8/6 så jag hinner bara hem för att tvätta kläderna och packa om för att sedan dra iväg igen.. behöver däremot bara ta ledigt 4 dagar för Frankrike resan eftersom det är över kristihimmelfärds helgen (vilket även känns lite tråkigt) sedan är man i skolan den 8/6 för att åka på kvällen och sedan är det skol avslutning den 10/6 så det blir inte så mycket att ta ledigt men ändå så blev allt genast mycket jobbigare. + det betyder att jag inte kan jobba på norrbyskär för den börjar typ den 10/6 eller något sånt :/ allt är för tillfället mycket komplicerat, det enda jag vet är att jag måste snacka med min tränare om att fixa en biljett hem till mig från Göteborg ändå...
.
Imorrn blire middag med en massa fina flickor på stan<3 kameran följer nog med så att ni kan ha någon koll på vad som händer under kvällen ;p hehe + lovar att det kommer moments som måste fotas. Men nu ska jag skriva Engelska för det ska redovisas imorrn och jag har ingenting!!!! PANIK!
.
//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0