I can't stop this feeling from hurting

sitter nu på bussen hem för att skriva historian klart. Lunch med Malin och Emma innan Malin drar iväg på cup i Sundsvall över helgen. Kanske ska köpa ett par nya löparbyxor för de andra är alldeles för små. 250:- borta då, men ska kolla om mamma kan bidra med en slant till det för jag har inte så mycket pengar kvar så måste snåla lite. Som tur är så behöver jag inte köpa nå kläder eftersom mamma ska beställa från ellos så om jag behöver något blir det att hitta det där, för då betalar ju mamma.. hah, min taktik hela tiden :p Ska bli klar med mitt CV oxå så man kan börja kan börja tjäna in lite extra så man kan ha kul! ;) hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0