I hope it's not what I think it is

Spelade en jämn match hela tiden den största ledningen som fanns var med kanske 2 bollar! Med ett topp försvar, lite missade mål, grym insats av Viktoria i målet och lite mkt teknik fel i andra halvlek å slutade matchen 20-20! det känns som en vinst och det ska vi se det som! Grymt jobbat alla tjejer och det har varit en underbar säsong med er!<3
.
Nu är det bara DM som väntar tror jag, kanske någon extra match vi kan få spela för denna säsong tog slut alldeles för snabbt alltså!
.
Kan säga att jag ska sova redan nu för min rygg är död och jag tror jag håller på o bli sjuk :( har bara en sak att säga innan jag stänger av datorn:
I hate you when you're here but I will never forgive myself if you don't come back!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0