Skadeglädje = enda sanna glädjen som finns

Älskar verkligen skadeglädjen mot typ alla idag :D förutom mot mig själv och min onda fot :( Har fått tid imorrn bitti kl 9!!! vilket gör att jag inte får sovmorgon på min sista lediga dag innan skolan börjar igen! Förhoppningsvis är det ingen fara men jag vill ändå kolla upp det på direkten utifall det är värre så man kanske hinner bli nog bra för slutet av säsongen.
.
Nu ska jag tröst äta lite och tråka. Skulle va med Linnea men eftersom jag inte kan gå så har vi ett problem (kan inte dra någonstans och mitt rum är en katastrof så) aja, får väl helt enkelt se vad som händer


Kommentarer
ELIN

fin blogg!

hur mår du?

2011-02-15 @ 22:29:10
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0