somewhere out there someone understands me.. I hope

Vaknade men en okänd smärta i vänsterfoten :( vet inte ens vad jag gjort.. det är frustrerande.
.
Nu till den hemskaste dagen på året. Alla <3-dag.. en dag som får alla dom som har någon att ägna lite extra tid åt sina partners och vi som är singel plågas vid tanken att man är ensam.. det enda positiva jag kan komma på är att man får typ 3 lådor med alla <3-dags godis (A) hehe
.
Nu ska jag kolla om jag kan stödja på foten för att veta om man blir säng liggandes idag eller om man ska dra och jobba lite ändå. Måste nog jobba ändå för att jag behöver det lilla extra :]
.
Glad alla hjärtans dag!!


Kommentarer
blondinbea

Jag får inte spendera dagen med min älskling.. måste sitta på skolan till halv 9 ikväll! :o

2011-02-14 @ 14:15:01
URL: http://beabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0