stop thinking, start doing!

veckans jobbigaste skoldag blev idag galet chill!! Fick sovmorgon eftersom vi inte hade någon lektion sedan ist för historia så hade vi en helt okej föreläsning av Therese Albrechtson som pratade om att starta eget företag och att man ska våga chansa även om riken att misslyckas finns. Sedan religion i typ 20 min som vi inte gjorde något på, sedan 70 min spanska som inte var så jobbiga faktiskt + första gången vi jobbade ganska hårt ;p Sedan så slutade jag för att Oskar åkte hem för sjukt barn så vi hade inte samhälls :D sammanfattning:
.
9.45 - 11.10 Föreläsning
11.50 - 12.10 Religion
LUNCH
13.30 - 14.40 Spanska
SLUTADE!
.
istället för:
.
8.30 - 9.40 Friskvård
9.45 - 10.55 Historia
11.00 - 12.10 Religion
LUNCH
13.30 - 14.40 Spanska
14.50 - 16.00 Samhälls
.
Så man kan säga att jag är ganska nöjd över dagen så länge. Men sedan så är det ju träning ikväll och det är första träningen sedan Piteå som var för 2 helger sedan... kan ju gå som den går :/
.
Men först, skriva historian som ska in imorrn..! F*CK (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0