Thank you for giving me some hope

hemma efter en helt underbart och skön kväll hos Linnea! Det var filmmys med Linnea och Ewa, som började med en tripp till ICA för att köpa dricka, chips och godis... Och vi insåg att Linnea bodde alldeles för långt från ICA :( så vi typ frös ihjäl!!! men vi tog igen det med Grinchen framför soffan med vackra sånger och mycket skratt <3
.
Nu ska jag värma mig i sängen och ta en hyfsat tidig kväll idag.. det har blivit för många sena nätter och sedan så är man ju lite sliten efter dagens match oxå! JUSTE!!! kom på att jag inte nämnt att vi vann :D:D:D med 21-19 och vi fick våran älskade vinnar-ring! Lyckan alltså
.
Sammanfattande av dagen -> HELT FUCKING LYCKAD MEN KALL ;p
.
God natt alla mina små änglar som har skola eller av någon anledning ska upp tidigt imorrn/idag ;) hehe, älskar studiedagar. Ska dock jobba lite imorrn men det är inte förrän typ efter 3 nån gång så kan fortfarande sova ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0