we lost the game but gained everything that matters

kom hem från Härnösand för ett tag sedan, tyvärr med 2 förluster i bakfickan men vad kan man göra åt saken när man sitter på sidan av och fotar för att man inte får spela? HATAR verkligen att vara förkyld och ha ont i halsen, men som tur är så börjar det släppa nu så jag kanske kan spela nästa söndag ist då vi möter Kramfors! Vinst denna gång dåra tjejer?
.
Har läs och hört att det är många som ska se melodifestivalen ikv...! jag har hunnit blivit så less på det för man har fått nog av de låtar som väl är bra si sådär 1 vecka efter att allt är slut, men ändå så går dom på radion i typ 2-3 månader till! Sedan så är det inte (enligt mig) några bra låtar alls som ens är med. Det har varit någon enstaka varje år men som sagt är det som vanligt med alla schlagerlåtar att man är less på dem efter enbart någon vecka eller 2.
.
För mig blire ist One Tree Hill som jag börjat om att se, är på säsong 1 avsnitt 7. Har insett hur mycket som hinner hända på enbart 6 avsnitt, helt sjukt. Kan det vara 4:de gången jag börjat se om One Tree Hill, men vad ska man göra när man måste vänta 1 vecka på att de nya avsnitten ska komma ut för att (olagligt nog) ladda hem. One Tree hill kommer på onsdagar och gossip girl på tisdagar. Kan även påpeka att One Tree Hill inte alls är lika bra när Peyton och Lucas inte är med längre :( buhu, förstör allt men jag vill bara veta hur det blir för Jamie den söta lilla saken som alla älskar<3 inklusive mig ;p
.
men nu ska jag lägga mig och se några avsnitt innan jag ska sova, syns imorrn!
.
//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0