what U say about this..?

Jag och mina vänner har börjat få tankarna på våran Sundsvalls resa så har kollat tåg och bussresor dit och såg att om man lägger till 200:- så har man en dag i Sthlm ist. Så jag får ta och höra med dom om vi kör på Sthlm eller om vi kollar om mamma kanske kan skjutsa oss så får hon gå på IKEA en dag medans vi kör roligare shopping + behöver gå på IKEA oxå men ändå :p
.
nu ska jag plugga och kolla in IKEA's hemsida
.
Jackan klickas hem senare, för den kanske finns i en butik här i stan så ska testa den och hitta strl och om färgen även finns så köps den ju där men har ju rabatt på Nelly.se med CSN kortet så vi får väl se :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0