your favorite place to be

tittade på när min grupp hade spinning imorse på friskvården men behövde bara stann en kvart så jag drog hem och åt lunch och tog mig ett litet hål. snart är engelskan slut och då blire att bege sig till IKSU för att ha teori på idrotten, vi ska typ ha en redovisningen men vi har inte gjort ett skit XD underbart... Ikv blire iaf lite plugg då jag inte ska träna. Blir att vila bort förkylningen till torsdag om jag hinner med träningen då efter handledarkursen för att övningsköra :D ganska taggat att äntligen få börja med det någon gång.
.
men nu måste jag dra!
.
minne från helgen: pelle,pelle,pelle,pelle plutt, pelle plutt, pelle, pelle, pelle, pelle... XD hahahah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0