hon flyger iväg som ett pappersflygplan

har inget plugg att göra så jag har insett att jag inte så mycket att göra XD orkar inte se film eller något sånt för det är jag lite less på.. Innebär detta att jag inte har något liv utanför skolan?! eller vad?:O helt sjukt :(
.
Låten jag haft på hjärnan sedan tisdags träningen:
All Saints – Never Ever
.
börjar gilla den mer och mer faktiskt.. funderar nästan på att köra en cover på den.. kanske det blir kvällen underhållning tills det är dags för träning? you never know ;)
.
Någon som har tips på några snygga ringar, örhängen, armband eller halsband på internet? funderar på att uppdatera smycke trädet lite med lite internetbeställningar :D samma sak när det gäller kläder! inte för att jag kommer ha råd att beställa hem så mycket.. måste ju spara ihop till Göteborg, Frankrike och Turkiet. Juste, om en vecka så ska jag, mamma och pappa på handledarkursen för övningskörning hemma! så snart drar det igång, lovar att jag varnar er innan jag beger mig ut på vägen ;) hehe
.
//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0