I will miss you one more time

SV till Klara; hah, vet att du saknar oss här uppe oxå;) nej, men stannar ni bara över helgen eller lite längre?
.
sitter i sängen och funderar vad som ska ned i min väska för helgen... kan inte bestämma mig:/ Ska ha packat klart innan jag får sova så jag har inte så mkt till val egentligen. Övningskör till Överboda imorrn för att hämta stativet till kameran om det blir gruppfoton som förra gången det var släktträff. Föredrar min kamera galet mkt mer än pappas när det gäller kvalitet bilder;D Kameran, datorn, necessär, underkläder och skor är det enda jag vet.. men rent klädes väg äre lite jobbigt att bestämma sig(A)
Nu ska jag sätta på spotify-listan och packa det sista så jag får sova nån gång. Ska ju upp vid 9 imorrn för att hinna köra till Överboda och tbx + kanske stan en snabbis, duscha, sminka mig, locka håret och packa saker som dator och laddare osv.
.
skriver imorrn innan jag far men har som vanligt inge internet hos farmor och farfar om jag inte snor åt mig farmors dator i några minuter;) vi hörs imorrn och sedan på söndags kväll isf:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0