if this is the beginning.. how will it end?

Jag har nyss vaknat men ändå så har min morgon redan varit weird!! Först så vaknade jag 6 och smsade tydligen med Ellen i typ 5 min och sedan somnade jag om. Läste smsen och de är oläsliga så jag måste fortfarande varit sjukt jävla trött för jag minns inte ett skit än att jag faktiskt vaknade till i kanske 30 sek... (a) Sedan vaknade jag med mobilen i handen oxå. Som ni ser har morgonen inte varit helt normal;)
.
Nu ska jag göra sig klar för jag måste förbi hos brorsan och mata Smirra<3(hans katt) och lämna några grejor för det blir att sova där imorrn. Hon är inte van att vara själv så länge så inatt ska hon få mysa med lilla mig:) Men nu måste jag byta till några sköna sommar kläder och dra iväg:)
Systrarna, deras män och barn :) tänk sedan att deras barn i sin tur har 2-3 barn (vissa en generation till) Vi blir sjukt många i slutändan;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0