It may hurt, but it was so worth it...

hahahah, diggar felstavningen på förra inlägget;D
.
Helgen har varit helt underbar!! bilder kommer när Tina väl skickat dom, men de kommer nån iaf:)
.
Underbar spelning Dead By April!!<3 samt Live Elephant som var förband, mkt bra gjort! Det var bara synd att de inte hade med sig en såndär snygg t-shirt som de visade upp som man kunde tävla om för då hade jag fan fått den när vi snacka med dem på söndagen!! aja, skriver mer när jag kommer hem för nu ska jag ta på mig nå vettiga kläder och dra på jobbet. Hare bra alla<3
.
Juste!!! min röst e totalt förstörd(a) försökte hålla käften men när DbA spelar min älsklingslåt så gåre för fan inte!!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0