Nikon D3000+objektiv till salu!

Sitter ute på altan och njuter av solen! Ska sälja min kamera om någon är intresserad? Det är en Nikon D3000+AS-S DX 18-55/3,5-5,6G VR med motsols skydd, köpte det för 6000:- i augusti 2009 :) fint skick, väl skött och inga problem. hör av er här på bloggen om ni är intressserade så kan vi göra upp något. Hade tänkt mig ett pris på 4500:-
.
Kameran jag ska byta upp mig till är Nikon D5100;D
Äntligen så har jag hittat ett jag kan leva med i yttligare 2 år! film funktion och allt;) Fingrarna drar sig mot beställ knappen... men har inte pengarna än... aja, ska beställa den i sommar iaf
.
Dessa finisar vill jag oxå klicka hem när de kommer in i min storlek;D
800:- från vagabond!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0