Övik och veckan framåt

inköpen från igår:
Only, 150:- från Vermoda
129:- från BikBok
299:- från Cubus
Only, 130:- från Vermoda
REA, playsuit, 100:- från H&M
Omgjort halsband -> halsband+örhänge, 59:- från JC
Omgjort till örhänget, tog bort ena korset från halsbandet över och satte det som ett örhänge ist
De är inte orange/röda utan mer beige/rosa, 59:- från JC
.
Det var allt! :D ingen mer shopping tills nästa helg då det är Åsele marknad när man alltid hittar något. kanske inte precis kläder men kanske en ny väska eller något:) + ska ju se Dead by April där på lördagen så det är bara att tagga!!!
.
Imorrn ska jag försöka tränga in att va med en massa folk för på torsdag så åker jag till farmor och farfar för släktträffen. Känns kul att träffa en del av släkten som man inte träffat på nått år, typ skåningarna som man vanligtvis träffat varje/varannan sommar de senare åren men inte på 2 år nu så. Sedan blire att börja jobba på måndag, börjar bli lite nervös nu faktiskt(A'
.
Aja, nu ska jag redigera lite bilder och planera inför Åsele med så mkt man kan. Någon som har lust att följa med är det ju bara att säga till, det är alltid roligare om man är fler!;D


Kommentarer
Klara

Jag vet att du saknar oss! Hahah :D

2011-07-06 @ 17:18:43
Klara

Jag vet att du saknar oss! Hahah :D

2011-07-06 @ 17:20:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0