Skara here I come!

Kände att en uppdatering för helgen var ett måste!!
.
Hade en riktigt trevlig kväll i fredags!!<3 underbart folk och en massa roligheter, så man får tacka så mkt:) Men när jag väl skulle sova så hade jag nattliga gäster som försökte klättra in genom fönstret till sovrummet... Vafan, har inte 21 årigar någon hjärna alls på fyllan eller???!! men de gav som tur upp när de hörde att någon hemma xD Efter 10 min började de banka på dörren i 5 min så tillslut öppnade jag för att få iväg dem men då kände de ju Min brorsa och hans rums kompis så då var de ju bara tvungna att dryga lite extra.. Vaknade 1 timme senare och kunde typ inte somna om...
.
Cyklade hem till mamma vid 12 och sov från 1-5 (a) vaknade käkade middag och såg en film, för att sedan somna klockan 11:D ganska så skön helg, faktiskt!
.
Snart blire att ringa kusinen så jag kan boka tågbiljetterna till Skövde!! :) ska vara i deras stuga utanför Skara i 5 dagar. En dag spenderas i Göteborg!!<3 och resterande får vi ta och hitta på något kul med:) Bada, cykla, Skövde, Skara finns ju alltid:) Aja, nu ska jag se klart de sista 20 min på en film och sedan kolla vädret för de dagarna så jag vet vad jag ska packa för nå kläder!! 5 dagar... blir ganska mkt grejor i längden(a) iaf för mig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0