fit for fight - FFF

Sitter i sängen i mina träningskläder, bussen går om 45 min och jag är i stortsätt klar, ska ju inte sminka mig ska typ borta håret sedan är jag klar. Kanske blir det fruktos för en gångs skull! ett mirakel har skett ;)
löparbyxor, stadium 249:- tror jag
Linne, bikbok 49:-
Klasströjan från 9:an
.
Naturkunskap 8.30-9.40
Rehab, gymma
kanske ett pass oxå
hem och duscha
Lunch
packa för helgen
dra på stan
Engelska 14.50-16.00
bussen till Överboda 16.15/17.15 (beror på om jag hinner med den tidigare bussen från skolan eller inte)
Middag
Kanske hockeymatch
.
Rolig dag eller? men man hinner med galet mycket ändå, så det är väl tur det :D JUSTE.... måste raka benen någon gång under dagen oxå ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0