I'm on a highway to hell

Hemma idag igen, fick 39 grader feber vid 3 tiden kanske och kollade den nyss och har fått tillbaka den :( inte kul alltså... har dessutom engelska prov imorrn som jag MÅSTE fara på som är från 3-5 så jag får ta och fixa skjuts som typ väntar på mig eller något.
.
Ska dessutom vara med och fast från den 9 Mars - 23 April tror jag :) ska köra på inge godis och inge  mjölk produkter, d.v.s. mjölk, grädde, ost, fil, gräddfil och annat sånt vilket begränsar mitt matförråd en del... sedan kommer mamma bli lite irriterad för att göra en egen mat åt mig :p och sedan så måste jag ta den laktosfria maten på skolan oxå..
.
Aja, nu ska jag försöka få i mig något och kanske ta mig ut i den friska luften någon minut eller två :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0