love makes everyone go crazy.. sometimes

Sitter nyvaken i sängen och insåg nyss att jag brukade börja skolan den här tiden när jag var mindre. Nu är det tiden jag ska upp och ändåklagar jag förutom idag :D hahah, lyssnar på musik och funderar på vad som blir dagens outfit...
.
Behöver inte vara på svenska idag så slutar halv 2 :D:D:D happyface på mig just nu alltså, för då hinner jag ner på stan och dra en runda. Måste köpa ett par strumpbyxor dessutom, så det är ju som ett måste när vintern börjar tina borta och underbar asfalt börjar komma fram :)
.
80 dagar kvar till Frankrike!!! vilket gör att det är bara 60 dagar kvar för mig i skolan denna termin :D har ränkat bort helger och lov, studiedagar vet jag inte när de är så det kan bli någon dag mindre oxå men helt seriöst!!! 60 dagar i skolan får en att bara vilja spola fram lite så att det blir lov någon gång (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0